木曜日, 6月 21, 2007

二宮誕生日日記!

People, pardon me for the broken language translation as my fren sent this to me (to ask for translation)at 130AM! (meaning my brain cells not working by then lah...) Anyway, those who wakaru nihongo, this is e original version typed by Nino lah, go enjoy reading ne-Quite long loh...)
before that> Nino kun, Happy Belated Birthday ne-!(ごめん、完全に忘れてしまいました・・・つうか、知らなかったのです。汗!)
って事で。
わたくし二宮和也…。
ついにめでたく…。
24歳 になりました〓〓〓〓〓〓
あざーっすm(__)m
あざーっすm(__)m
ちょうど誕生日の時は。
ス タジオで撮影してました〓
そして。
電源が落ちてしまい。。
わたくしの誕生日…。
うー ん。。
地味だわ(;A(;A
でもスタジオを出たところで、皆さんが祝ってくださいまし たm(__)m
感謝でございますm(__)m
なった瞬間なんて、最近は家で寝てましたからね〓〓
次 の日の為に(;A
かなりの勢いで誕生日を無視してましたからね〓〓
やっぱり仕事をし ておくものですな〓〓
次の日は翔ちゃんも祝ってくれましたし〓
サンダルくれたし〓
メー ルもいっぱい……きたって事にしときますよ〓〓〓〓
その方がめでたい感があるじゃない 〓〓
ただ、5時から27時まで撮影をして ましたから〓〓
今年の誕生日は一日中。
現場ですごしましたとさ〓
でも本当に沢山の方に 祝って頂きまして。
ありがとうございます〓〓〓〓
なんだか…。
芸能人みたいでした〓

Anyway, I am Ninomiya Kazunari.
Thankfully I turned 24.
Thank you Thank you!
I celebrated my birthday in the studio this year.
Was shooting some stuff.
And… the studio went black out for no reason.
Halo--- its my birthday loh!So horrible.
However, the minute I stepped out of the studio, everyone celebrated for me.
I really appreciate that.
As I usually sleep earlier nowadays, I didn’t stay up till midnight to wait for my birthday to come as I thought it was important to be prepared for my following day job.
The next day, Sho celebrated for me. He gave me a pair of sandals.
Received many mails from other people too. (though they didn’t celebrate for me on this special day)
Worked from 5 to 27 (momodaisuki comments>I din know the clock has 27hrs…)
Anyway, my birthday was all about WORK! Cos I ‘celebrated’ at my workplace.
However I really happy so many of them celebrated for me. Thank you so much.
I really felt I was a star that day!