月曜日, 5月 22, 2006

光ちゃんの裏話

さっき、雑誌を読んだら、光ちゃんは自分の裏話をちょっと語ってました。Endless Shockの時にずっと忙しかった光一は家に帰ったら何をしたかっていう話でした。で、返事は「すぐ寝られないから、いつもFinal Fantasyゲーム 1時間やりましたよ」って。すごいな、この人・・・もう帰ったのは12時すぎだけど、テンションはあんまりにも高すぎて、寝られないから、ゲームやってたわけ?!もう普通の人間ならすぐ寝るじゃん・・笑!でも、私だったら同じことをやるかもしれないんだ。あんなに忙しいScheduleで好きなことをやるのはなかなかチャンスないから、その時間を探さなきゃって彼が言ってましたよ。
Was reading the magazaine just now and found a report on Koichi's life during the 2 months of Endless Shock Schedule. The interviewer asked him what he did everyday after he return home. And his answer was 'as i couldn't sleep immediately when i return home, i played final fantasy b4 i sleep every night.' Nice one... Second day need to perform still want to play game... This fellow win liao.. Anyway, he also mention about his favourite F1 race. As the races always clashes with his working schedule, he had no choice but to record them all down and watch slowly. Typical Kochan desune... (^o^)